21 Νοεμβρίου 2017

Προχειροδουλειές στα Αγραφα…

Προχειροδουλειές στα Αγραφα…

Προχειροδουλειές στα Αγραφα…

Ερασιτεχνική η απόπειρα προβολής,  που εμφανίζεται σαν κατόρθωμα! 

Πρόκειται άραγε για κάποια άτυχη στιγμή ή μήπως για μια καθαρή περίπτωση ανευθυνότητας; Οπως και νάχει, ο δήμαρχος Αγράφων, επιχειρώντας να προβάλλει ενέργειές του, κατάφερε να επιβεβαιώσει ότι είναι κακό να ξανοίγεται κανείς στα βαθιά, όταν δεν ξέρει καλό κολύμπι…

livadakiΑπίστευτο; Ισως… Ανεξήγητο; Σίγουρα…  Γεγονός πάντως είναι ότι στο «ξεκίνημα προβολής» του δήμου Αγράφων περιλαμβάνονται και δραστηριότητες του δασικού χωριού Λιβαδάκι Φθιώτιδος!!! 

 

Εκεί που εκλιπαρούσαμε για την αποστολή Δελτίων Τύπου και Ανακοινώσεων  με τις δραστηριότητες του δήμου Αγράφων, ήρθε επιτέλους ένα ηλεκτρονικό μήνυμα, με αποστολέα τον δήμαρχο Θεόδωρο Μπαμπαλή και παραλήπτες τους εκπροσώπους των τοπικών Μέσων Ενημέρωσης.

Από μια πρώτη όψη, τα είδαμε όλα …ρόδινα και θεωρήσαμε το γεγονός ως προμήνυμα νέας εποχή στην επικοινωνιακή σχέση του Δήμου Αγράφων με τα Μέσα Ενημέρωσης.

Υποθέσαμε παράλληλα ότι άρχισε μια εκστρατεία προβολής του δήμου Αγράφων, καθώς ο τίτλος του μηνύματος που λάβαμε ήταν σαφής: «Η τουριστική προβολή του δήμου ξεκίνησε»!

Ηταν όμως έτσι;

 

«Η αρχή, το ήμισυ του παντός»

Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά και ας προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε την ωμή πραγματικότητα:

  • Οσοι δήμοι «ποντάρουν» στην τουριστική τους προβολή, δίνουν αγώνα προς κάθε κατεύθυνση. Αδιάκοπο και επίμονο. Συμμετέχουν σε τουριστικές εκθέσεις, εκδίδουν φυλλάδια, οργανώνουν ημερίδες, πραγματοποιούν συνέδρια, και – με κάθε τρόπο – προ(σ)καλούν τα φώτα της δημοσιότητας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιου δήμου, αποτελεί αναμφίβολα η περίπτωση του Καρπενησίου.
  • Στον αντίποδα, υπάρχουν δήμοι που δεν μπορούν να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων. Είτε επειδή δεν διαθέτουν τη γνώση (και προφανώς δεν φροντίζουν να την αποκτήσουν), είτε επειδή δεν είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν με τον προσήκοντα ζήλο το ζήτημα της τουριστικής προβολής και ανάπτυξης.

Με βάση αυτή τη συλλογιστική, όταν προ τριημέρου γίναμε αποδέκτες ηλεκτρονικού μηνύματος με τίτλο: «Η τουριστική προβολή του Δήμου (Αγράφων) ξεκίνησε», είχαμε κάθε λόγο να δηλώνουμε ευχάριστα ξαφνιασμένοι. Ωσπου, εστιάσαμε περισσότερο την προσοχή μας στα …ενδότερα της είδησης που προέκυπτε, και η απογοήτευση ήρθε σαν φυσική συνέπεια…

Αποστολέας του ηλεκτρονικού μηνύματος ήταν ο δήμαρχος Αγράφων. Και καθώς έκανε λόγο για «ξεκίνημα«, είχαμε χρέος να εμβαθύνουμε, θεωρώντας ότι – σε κάθε περίπτωση – η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.

 

Προχειρότητες σε σοβαρά θέματα;

Ακολουθώντας την προτροπή του ηλεκτρονικού μηνύματος, επισκεφτήκαμε την ιστοσελίδα «http://www.greecetravelmagazine.com/», προκειμένου να …συμμεριστούμε τη χαρά του κ. δημάρχου για το περιβόητο «ξεκίνημα» προβολής των Αγράφων.

Παρά την καλή μας πρόθεση όμως, η απογοήτευση ήρθε σαν φυσική συνέπεια…

Μέσα από μία «τηλεγραφική» αναφορά μόλις 255 λέξεων(!!!), ο κ. Μπαμπαλής κατέβαλε μια φιλότιμη (ίσως) αλλά καθαρά ερασιτεχνική προσπάθεια να προβάλει την περιοχή, δείχνοντας ολοφάνερα ότι αγωνίζεται να επικρατήσει σε ένα «σπορ» με κανόνες άγνωστους για τον ίδιο… (Το γιατί δεν φρόντισε να τους μάθει, είναι άλλο θέμα).

Δυστυχώς, δεν είναι λίγα τα κακώς κείμενα που απέσπασαν την προσοχή μας στη συγκεκριμένη απόπειρα «τουριστικής προβολής» του δήμου Αγράφων.

 

Τατάρνα …Επισκοπής και «livadaki.gr»

Επιλέγουμε μόνο δύο από αυτά, που κέντρισαν περισσότερο το ενδιαφέρον μας. Παρακάμπτουμε μάλιστα κάθε σχολιασμό αφήνοντας το σχετικό προνόμιο στη διακριτική ευχέρεια του αναγνωστικού μας κοινού.

  • Σε μια προσπάθεια να προβάλει τον θρησκευτικό τουρισμό της περιοχής, ο δήμαρχος Αγράφων αναφέρεται μεταξύ άλλων και στο μοναστήρι Τατάρνας που βρίσκεται …στην Επισκοπή!
  • Ανάμεσα σε άλλες (ενδιαφέρουσες) φωτογραφίες που συνοδεύουν το κείμενο, συμπεριλαμβάνεται και μία η οποία προβάλλει δραστηριότητες ενός δασικού χωριού στο Λιβαδάκι Φθιώτιδας!!!

Θα μπορούσε να πει κανείς ότι η πρόθεση είναι εκείνη που μετράει και ότι είναι ανθρώπινα τα λάθη. Αντίρρηση καμία. Αρκεί να μην προβάλλουμε τα λάθη ως κατορθώματα. Εκτός πια, κι αν δεν μπορεί κανείς να χαράξει επαρκώς τα όρια μεταξύ λάθους και σωστού, είτε από άγνοια είτε από ημιμάθεια.

 

Τζάμπα προβολή με ένα e-mail; 

Να πούμε και τούτο: Αν κάποιος πίστεψε ότι κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια ο δήμος Αγράφων προκειμένου να φιλοξενηθεί στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, μάλλον θα τον απογοητεύσουμε.

Διότι, οι υπεύθυνοι της σελίδας, μέσα σε πλαίσιο, με έντονα κόκκινα γράμματα, προβάλλουν το εξής κείμενο:

ean-epithimeite

Πλην όμως, παρά την έκκληση αυτή, μόνον δύο δήμαρχοι έχουν ανταποκριθεί μέχρι στιγμής (Αγράφων και Ζακύνθου). Και νομίζω ότι καλώς έπραξαν οι υπόλοιποι, διότι, το γενικότερο «στήσιμο» της εν λόγω ιστοσελίδας δεν φαίνεται ικανό να προσελκύσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον… Αρκεί μόνο μία επίσκεψη στη διεύθυνση http://www.greecetravelmagazine.com/ για να βγάλει ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα.

Το περίεργο όμως – και εντελώς ανεξήγητο – είναι ότι υπάρχει διαφορά στον τρόπο αντιμετώπισης των δύο δημάρχων από τους υπεύθυνους της ιστοσελίδας… Και εξηγούμεθα: Στη συνέχεια της δημοσίευσης του δημάρχου Ζακύνθου, υπάρχει διευκρίνιση ότι αυτή θα δημοσιευθεί και στην έντυπη έκδοση του περιοδικού «Travel» Θεσσαλονίκης, ενώ κάτω από το αντίστοιχο κείμενο του δημάρχου Αγράφων, δεν υπάρχει ανάλογη διευκρίνιση. Γιατί άραγε; 

Ας ελπίσουμε τουλάχιστο, ότι δεν πρόκειται να επιβαρυνθεί ο δήμος Αγράφων με κάποια δαπάνη για αυτό το «κατόρθωμα», γιατί χρήματα δεν περισσεύουν…

 

Ιδού λοιπόν το «ξεκίνημα προβολής» 

Για όσους δεν γνωρίζουν επαρκώς να κινούνται στους δαιδαλώδεις διαδρόμους του διαδικτύου παραθέτουμε ακολούθως αυτούσιο (σε μία και μόνη φωτογραφία, το κείμενο (255 λέξεις) από το …»ξεκίνημα της τουριστικής προβολής» του δήμου Αγράφων. 

provoli-agrafon

Related posts